Forum Forum Grupy L 1SSL WE UG Strona G│ˇwna Forum Grupy L 1SSL WE UG
Witamy na forum grupy "L"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

te maslane oczy...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Grupy L 1SSL WE UG Strona G│ˇwna -> Wyk│ady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Student



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 760
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/666
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 12:38, 10 Kwi 2014    Temat postu: te maslane oczy...

Ja - na szczescie - w swoim szpitalu bede miala konsultanta laktacyjnego, ktory nauczy wszystkiego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
M├│j progesteron wynosi 214 jednostek i strasznie si─Ö boj─Ö ┼╝e po pierwsze zaj┼Ťcie w ci─ů┼╝─Ö b─Ödzie niemo┼╝liwe lub graniczy┼éo z cudem a po drugie ┼╝e jaki┼Ť raczek u mnie zago┼Ťci...
Pozdrawiam serdeczenie wszystkich!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Red Box

niektorzy prycuja i nie moga od rana okupowac kompa. [link widoczny dla zalogowanych] Dzi─Ökuje za informacje:*
Skończyłam niedawno kurs w Krakowie w nowo otwartym Centrum Edukacji. Kiedys kladac sie do lozka zobaczylam takiego na dywanie ,szedl w moja strone ,zaczelam krzyzczec i ucieklam. Tokso nie jest wyrokiem dla dziecka, nie ma co martwić się na zapas, choć wiem że to tylko łatwo powiedzieć. Nie przejmuj się tak, będzie dobrze! hej nie miałam necika buu teraz ide spac jutro cos napisze bo dzisiaj nie mam siły tego wszystkiego czytac co sie tu działo buzka wam ciekawe co tam u ciebie fanko?? [link widoczny dla zalogowanych]
M├│j m─ů┼╝ nie widzi ┼╝adnych efekt├│w, ale te┼╝ nie chce ┼╝ebym schud┼éa. czzy zna w koncu ktos cos dobrego na dzikie mieso???????????????????????????????????????????? Mia┼éa problem z uznaniemdyplomu. Przerwy nie powinny by─ç d┼éu┼╝sze ni┼╝ 5 godzin!! Moje drogie dobrze rozumiem wasze problemy za tydzien ide na wesele wiec jak kazda kobieta chcialam wygladac pieknie idealna sukienka buty itd od sluzszego czasu robie sobie pasemka tak wiec moj kolor to hmm platynowy z dodatkiem takiego cieplego brazu byly naprawde ┼é─ůdne tym razem poszlam do fryzjera amianowicie wczoraj i poprosilam o jakas zmiane sloneczny blond z kilkoma brazowymi pasemkami i co otrzymalam ??? Czy zamiast tej wo┼éowiny mo┼╝na zje┼Ť─ç pier┼Ť z kurczaka? u mnie niestety to samo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zauroczone pozdrawiam Was.
Wiem conieco o tym miescie od nich o zyciu itd...No i ma sie rozumiec, bylam tam raz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

gadaj szybko...bo sie niecierpliwi─Ö....
[link widoczny dla zalogowanych]
Z rumianku fajnie si─Ö czuje po niej a po lewatywie z kawy jest fajne pobudzenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam do sprzedania buty sportowe męskie REEBOK'a rozmiar 47 [link widoczny dla zalogowanych] POTEM UDAłAM SIę DO DRUGIEGO I WYKRYŁ TORBIELE.
No a w┼éasnie mi babka kaza┼éa przemywac woda utlenion─ů... Buziaki i smacznego!! Z mojej strony koniec to juz przekonywania was do innych metod niz chirurgiczne. A mo┼╝e kto┼Ť nie ma zamiaru wyje┼╝d┼╝a─ç z kraju i co wtedy? Ja widzialam po sobie ze jak zwiekszylam proporcje spozywanego tluszczu a zmniejszylam ilosc bialka to waga ruszyla w dol ponownie [link widoczny dla zalogowanych]
nie mam weny na pisanie jakos tak jutro mam lekarza naczyniowca i daje samochod do warsztatu wiec caly dzien mnie nie bedzie a od srody zaczne prasowac i cos wkladac do toreb na sam wyjzad bardzo sie ciesze mam nadzieje ze sie niepochorujemy ....pozdrawiam was wszystkie storkotka W┼éadyslawowo tez super Nie zastanowilas sie, dlaczego to wlasnie do nich jest uprzedzony caly swiat? bardzo trzeszcza mi kolana i bardzo bol─ů... do SELVMORD-tobie sie naprawde wydaje, ze pisanie takich komentarzy jest rozsadne? tylko jak przychodzi czas wizyt to czlowiek troche sie steesuje STRASZNIE SI─ś PRZESTRASZY┼üAM,┼╗E MO┼╗E POWINNAM I┼Ü─ć DO LEKARZA I ZAPYTAC? ---
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
NIKOLA CHWASTEK

Od oko┼éo dw├│ch tygodni sp├│┼║nia mi si─Ö okres, m─Öcz─ů mnie ci─ůg┼ée b├│le g┼éowy, zm─Öczenie oraz czasami pojawia si─Ö przeszywaj─ůcy b├│l w dole brzucha, ale trwa on zazwyczaj kr├│tko.
[link widoczny dla zalogowanych]
--->Anakondo, dzieki poczytam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.zdrowe-nogi.pl/gazeta_pdf/zn_30.pd f
syna karmi┼éam piersi─ů dla ma┼éej dwa razy ┼Ťci─ůga┼éam pokarm i m─ůz wozi┼é do szpitala bo po┼éozne m├│wi┼éy,ze dla takiego male┼ästwa ka┼╝da ilo┼Ťc mleka mamy jest bardzo wazna,
niestety nic nie wiem.

a te preparaty w aptece to musze kupowac wtedy gdy musze przygotowac si─Ö do badan i tak naprawd─Ö te ma┼ée 0.5 litrowe butelki za duzo nie daj─ů bo jak ide na badania to zawsze sa jakies resztki ka┼éu ...wiec Wasze zafascynowanie lewatywami mnie bardzo dziwi.. [link widoczny dla zalogowanych] i juz nam rosnie kolejna k**ewka....
Kosztowa┼éo by mnie to 50z┼é. Ja tak┼╝e jestem posiadaczk─ů lok├│w, kt├│re do niedawna by┼éy w strasznym stanie za spraw─ů nagminnego u┼╝ywania prostownicy (podobaj─ů mi si─Ö d┼éugie w┼éosy, jak wyprostuj─Ö s─ů do pasa, a jak si─Ö skr─Öc─ů, niestety zaledwie ┼éopatek si─Ögaj─ů). a ile wazy gdzies Kukulska a ile Przybylska? oj nie na z─Öbach nie ma co oszcz─Ödza─ç, bo mamy je jedne na ca┼ée ┼╝ycie. Aurelia Pstryk, imponuj─ůcy wyk┼éad, ciekawy aczkolwiek lekko fantastyczny. [link widoczny dla zalogowanych]
Moja sprawa tez jest prowadzona w Przemyslu.Na pierwsze przes┼éuchanie czeka┼éam w┼éasnie 1,5 roku.Teraz czekam na wyrok juz 4 miesiace samo badanie kalu, przynoszonego 3 dni. Dzi─Öki wielkie jestem przeszcz─Ö┼Ťliwa mimo, ┼╝e przedemn─ů jeszcze II instancja ale co ma by─ç to b─Ödzie, wszystko w r─Ökach Boga, pozdrawiam wszystkich Kiepski argument! Carlo Biano MASKARA- chyba 60 z┼é za ci─Öcie i modelowanie to nie takie kokosy jak dla mnie przyzwoita cena dobrego salonu ktory jest w centrum ostatnio by┼éam na brynowie i zap┼éaci┼éam 50 z┼é no ale dla ciebie moze to by─ç wygorowana cena jesli obcinasz sie w jakims osiedlowym salonie. W┼éa┼Ťnie Zuni z k─ůd jeste┼Ť? na drugi dzie┼ä wzie┼éam drug─ů L, chociaz potem tego ┼╝a┼éowa┼éam, bo moglam juz sobie odpu┼Ťci─ç po takim pija┼ästwie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zosta┼éam NOMINOWANA na ┼ÜWIADKOW─ů , no i teraz mam niesamowity problem z pomys┼éami na wiecz├│r panie┼äski, chodzi mi o jakie┼Ť gry, zabawy i wszelkiego rodzaju weso┼ée-┼Ťmieszne pomys┼éy, kt├│re mog┼éabym wykorzysta─ç dla szalejacych w domu dziewczyn.
[link widoczny dla zalogowanych]
Program nie powalał to fakt.
Ból był OKROPNY, brałam no-spę.
[link widoczny dla zalogowanych]
14 lutego miałam operacje.
[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo go lubi─Ö, tylko ten zapach Je┼Ťli mo┼╝ecie, pom├│┼╝cie prosz─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
ciapekciaputkowy
Metoda leczenia zespo┼éu cie┼Ťni kana┼éu nadgarstka jest zale┼╝na od stopnia zaawansowania choroby, radykalne leczenie operayjne podejmowane jest w przypadku gdy objawy s─ů dokuczliwe, nie ustepuj─ůce mimo leczenia zachowawczego.
Śledze to co piszecie od poczatku kiedy powstał ten topic.
[link widoczny dla zalogowanych]
obowi─ůzkowo spodnica...kup ┼éadny czarny kostium sp├│dnica +┼╝akiet...no i ┼éadne stylowe buty,bez zadnych czub├│w i 30cm obcasa...powodzenia moja siostra obronila si─Ö na 5 z prawa
[link widoczny dla zalogowanych]

Ciekawe jak by sie zwierzaczek urban poruszal. [link widoczny dla zalogowanych] czegokolwiek nie szukasz..znajdziesz
w┼éa┼Ťnie jestem po zabiegu chirurgicznym.. Ma┼éo tego, przyk┼éad├│w daleko szuka─ç nie trzeba - Xsavier i Fabienne Wi┼Ťniewscy - rodzic├│w znacie i za dobrze pod kopu┼é─ů to oni nie maj─ů, zw┼éaszcza tatu┼Ť. No, i w┼éasnie to jest por├│d w prywatnej klinice, sk─ůd wychodzisz jak kobieta a nie jak duch ciemno┼Ťci po opuszczeniu pa┼ästwowego szpitala. w tym thillerze z nicole kidmann? dlugo to trwa?? [link widoczny dla zalogowanych]
jest w ciazy. [link widoczny dla zalogowanych] Trzymam za Was kciuki. mam jeszcze okolo dwa tygodnie aby oswoic sie z mysla o tym zabiegu. z piwem Co do probelmw├│ z wypr├│┼╝nianiem NIE JEST TO ┼╗ADNA NOWO┼Ü─ć bo zaburzenie to wyst─Öpuje prawie w 80% diet.Co do zawrot├│w g┼éowy -senno┼Ťci- md┼éo┼Ťci i zimnych r─ůk jest identycznie. Czekam na odpowied┼║.
[link widoczny dla zalogowanych]
Macie jak─ů┼Ť wiedz─Ö na ten temat?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i co widzisz?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zreszt─ů sama tam si─Ö wybieram niebawem.
Scorpions - No one like you


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Grupy L 1SSL WE UG Strona G│ˇwna -> Wyk│ady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin